Køb

Dine varer er registrerede som købt, når du har trykket "Betal" og kreditkortudstederen har godkendt dine kreditkortoplysninger. Pengene bliver ikke trukket fra din konto, før varene er sendt fra we shop.

Alle priser er inkl. moms.

Du skal være over 18 år og i besiddelse af et gyldigt Dankort.

Der tages forbehold for udsolgte varer, prisfejl, leverandørsvigt, trykfejl samt moms- og afgiftsændringer.

Fortrydelsesret

Ved køb fortaget via internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten er gældende fra du modtager varen. Fortrydes købet inden for 14 dage, tilbagebetaler vi varens pris. Betingelsen for at udnytte fortrydelsesretten er, at varen returneres i original emballage inden 14 dage efter modtagelsen. Varen skal være i væsentlig samme stand som ved modtagelsen.
 
Kunden betaler omkostninger ved returnering.

Reklamationsret

I henhold til Købeloven er reklamationsretten 24 mdr. fra købsdatoen. Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 24 mdr. fra købsdatoen. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd, der har medført manglen. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal det sendes til vores adresse:

we shop
Nannasgade 28
2200 Kbh N 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er kunde med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse:

weshop@weshop.dk